Äntligen helg!

Så var det lördag igen. Dagarna bara flyger förbi och snart är det jul. Det känns som det nyss var augusti.

Den här helgen jobbar jag lördag och söndag. Pengar är bra, det trökiga är ju att det inte är nåt bra med kommunikationerna när man ska hem på kvällen. Det gör ju att man inte riktigt kan se fram emot en jobbhelg. Förra jobbhelgen fixade det sig dock jättebra så jag hoppas på att det kan gå lika bra denna helg.

Till veckan börjar universitetslivet igen och jag måste klämma fram en bra frågeställning till det nedrans papret som ska vara klart innan jul. Det positiva är att det ska vara klart innan jul så man kan få vara lite ledig från plugg under jul iaf. Min deadline blir något innan den verkliga deadlinen eftersom jag kommer att jobba en massa framöver. Så det gäller att planera ordentligt!



Den här utsikten har jag just nu. Johannes är inte riktigt fri från sin förkylning än.

Nu ska jag njuta lite till av min lediga tid innan jobbet börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback