Hmmm

Fy bubblan, vad tidigt det är. Det var ytterst längesedan jag var uppe så här tidigt. Man blir lite bortskämd av universitetslivet. Det är ju fortfarande becksvart ute!!!

I helgen har jag jobbat sisådär 10 timmar drygt. Det har faktiskt gått ganska bra trots att jag inte jobbat på typ en och en halv månad. Jag var ganska nervös i lördags morse, lite rädd för att man glömt allt hur man gör. Men det gick bra iaf, inte så mycket krångel och bara 2-3 sura kunder : )

Härnäst väntar praktik i två veckor, kan väl inte påstå att jag ser fram emot det jättemycket, men det blir nog lärorikt på ett eller annat sätt. Ska bara försöka hinna med en massa saker som man annars haft tid för på dagtid....bortskämd var ordet.

Nu ska jag fixa matlåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback