Praktik och mera

Oj, nu har det inte uppdaterats på ett tag. Jag får väl skylla på att praktiken gjort mig alldeles trött i huvudet. Praktike har faktiskt varit mycket roligare än vad jag förväntade mig, det känns som att man börjar känna lite elevr och att man faktiskt har någras respekt.

Johannes och jag var och köpte ingredienser förut. Vi ska baka pepparkakor och lussekatter imorgon. Första advent ska firas ordentligt, fram med allt pynt : ) Synd bara att all snö försvann, det hade varit så mysigt med lite vitt på marken.

Nu måste jag skriva på min VUF-uppgift. Läste precis igenom protokollet fårn förra gången och jag skulle visst ha mejlat ut mitt förslag till de andra...hmmm. Det HAR faktiskt varit fullt upp den här veckan. Mötet är iallafall här ikväll, jag ska bjuda på nybakade kakor och varma smörgåsar. Och så var det den där uppgiften...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback