Välkommen till min nya blogg!

Jag tänkte göra ett nytt försök här. Det känns lite seriösare med mitt namn med i bloggadressen iaf :)

Antar att jag måste berätta lite om mig: Jag bor och pluggar i Örebro, jag började på lärareprogrammet i höstas men ska hoppa av efter den här terminen och förhoppningsvis börja på personalvetarprogrammet nästa höst. Det blir förhoppningsvis jobb terminen därimellan. Jag bor i en tvåa tillsammans med Johannes som också pluggar för tillfället.

Denna vecka är uppdelad i före och efter lördag. Lördag är tentadag och jag längtar tills den är avklarad så man kan börja slappna av lite igen. På lördag kväll bär det iväg till Arvika på konsert, can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback