Mysmåndag

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, det har blivit lite utav en veckoblogg. Vilket inte riktigt är meningen : )

Förra veckan blev mycket trevlig. Jag städade och fixade, shoppade litegrann (fast inte alls så mycket som jag hade behövt, en vårjacka vore fint). Detta löste sig dock ganska bra iochmed att jag fick ett par gamla jeans efter Johannes (som för övrigt sitter skitbra!). Annars har jag mest slöat, jobbade i torsdags och i fredags var jag barnvakt till Stina. Det är så himla mysigt, än så länge är jag barnvakt fast Elin finns i huset. Jag passar alltså Stina medan Elin plockar och fixar i nya huset. Det nya huset har också ett mycket trevlig promenadstråk nästan ute i skogen. Det bästa med det är att vägen är rak, vilket underlättar för mig som har skitdåligt lokalsinne.

I lördags kom min familj och vi gick på stan en sväng. Joanna och Isabella hittade massor med fint (och jag också). Sen åkte vi hem hit och till Plantagen. Johannes och jag handlade massor med krukor och en superfin yukkapalm! Mamsen hjälpte även till med lite omplantering av blommor, I like : )

Och igår var vi hos Elin, Johan och Stina en sväng och tvättade cyklarna. Lovisa, Niclas och Åke kom förbi en sväng på fika.

För tillfället är jag förkyld...blä! Jag som äntligen hade kommit igång med träning igen...jag är iaf ledig måndag tisdag så jag får försöka krya på mig då. Sen jobbar jag ons, tors och fre. Lördag är det värdträff och sen är jag ledig söndag. Mycket på schemat, men nu. Vila. Och frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback