Dagens lärdom

APS-film är rund och 135-film är oval (vem använder ens filmrullar längre?)

Glädjen är total! Det ska släppas 2 nya Mario-spel till Wii. Mario Galaxy 2 (min favvis Yoshi är tillbaka!) och Super Mario Bros där man kan spela upp till 4 personer samtidigt. I like!

Mitt jobb den här veckan är ganska kul faktiskt. Chefen gjorde en miss när han l schemat, jag skulle jobba 2 veckor i kassan fast kassatjejen bara skulle ha en vecka ledigt. Därför får jag denna vecka jobba 9:45-15 med prismärkning och allmänt plock, sånt som jag gillar! Det behövs verkligen, det finns ju inte en säljare som vill hålla på med sånt, de vill bara kränga och tjäna pengar. Egentligen skulle det behövas en sån här tjänst, det skulle butiken tjäna på...

Kommentarer
Louise

Tack för att du gjorde min dag, ett nytt Mario, vad blir det sedan? Världsfred? Kan inte bli bättre än såhär!

2009-08-20 @ 23:06:08 | http://louiselundberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback