Jobba jobba!

Ny vecka, dags för jobb. Både Johannes och jag jobbar denna vecka, dessvärre så går vi liksom om varandra. Idag börjar han 9, slutar 3. Jag börjar 3 och slutar halv 9. Men vi fick äta frukost tillsammans iaf och vi har ju större delen av kvällen tillsammans :)

Gårdagen var mycket trevlig. Vi roadtrippade lite i Dalarna, besökte mina morföräldrar och jag fick äntligen träffa senaste tillskottet till kusinskaran, Isak 1,5 år. Han föll direkt när jag sa att han hade en fin tröja (med bilar på).

Vi åkte sedan norröver och besökte Borlänge och Falun och självklart, numera, så shoppade vi loss. Johannes hittade tröjor och ett par shorts billigt. Jag hittade ett par Eccoskor (inte lika billiga, men välbehövliga), en klocka och ett Wasgij-pussel.

För er som har missat dessa fantastiska pussel så är det ett pussel där man inte lägger motivet som är på boxen. Det finns lite olika varianter på det, i det vanligaste så är det ofta så att människorna på bilden är rädda och springer från något. Man ska då se "det riktiga motiovet" med någon på "lådmotivets" ögon. Alltså, få ögon i nacken. Galet roligt, de kostar ca. 150-170:- vanligtvis, men Clas Ohlsson har rea på dem och jag köpte ett här i Örebro häromdagen för endast 49:-. Nu när i besökte Falun så hade de ytterligare ett motiv där, kaching :) Det jag köpte i Örebro är snart färdiglagt och jag ska nog börja på det andra nu på förmiddagen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback