Vaken igen

Nu är jag uppe igen efter en liten tupplur. Sov inte jättebra i natt, ont i magen :/ fast faktiskt inte så farligt som det brukar vara. Detta kombinerat med en redan existerande sömnbrist gjorde att jag blev väääldigt trött när magontet lagt sig. Lägg också till att jag plötsligt blev grymt illamående så var det mycket befogat med en liten tupplur.

Nu känns det bättre (peppar peppar) så nu puttrar lite mat på spisen. Kyckling-curry för tredje dagen i rad, men den är galet god. Haha!

Efter maten hoppas jag att jag har ork och ta mig ner på stan. Måste handla lite till Johannes överraskning och lite annat smått och gott, Ecco-affären har tydligen rea. Hoppas den fortfarande är igång.

Ikväll ska jag och Ida ha lite spelkväll (TP Disney).

Imorgon kommer Johannes hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback