Bilder från julen

Bloggen får stå tillbaka lite nu i julledighetstider. Jag hade en superhärlig julafton tillsammans med familjen. Annars har jag jobbat och slitit som sjutton, ganska trött på folk nu. Idag är sista dagen, ikväll kommer pappa och hämtar mig efter jobbet. Blir en kortis i Kga innan jag far till Karlstad imorgon och efter ett besök hos farmor vidare till Arvika och min Johannes!

En promenad i vintervädret

Träd

Så här glad var Johannes :)

Mamma och Joanna fixar ägghalvor med majonnäs till julbordet

Julbord a la Spjutvägen

Pappa fick Rappakalja av mig i julklapp, det blev en succé

Lite posing på julafton

 

Hoppas ni alla har en riktigt skön julledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback