Mycket anteckningar var det...

Ja, käre värld. Jag tror att jag är halvvägs nu iallfall och funderar på ett längre uppehåll för jul. Har ingen koll på vad det kan tänkas bli...pasta troligtvis.

Julens andra julkort trillade precis in från brevådan. Mycket mysigt. Det är så kul att se hur folk har tänkt. Detta julkort var ett som fixats på något framkallningsföretag med en bild på paret jag fick det från och datatryckt julhälsning.

Det första var från svärföräldrarna. Kortet kom i ett hemmagjort kuvert med en liten julklapp i. En almanacka som, om man köper den, skänker pengar till trädplantering. Själva kortet var ett vykort med en skriven julhälsning på.

Mysigt som sagt. Ska bli spännande att se om mina kommit fram!

Ok, köra lite till. Sen blir det lunch!



Förresten...festgrannarns ovanför hade lägenhetsvisning igår. Hoppas på nya trevliga och rökfria grannar. Håll tummarna!

Kommentarer
Saadet

Cool blogg du har! :) Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2009-12-18 @ 20:24:53 | http://saadet.blogg.se/
Nina

Nyår är redan bestämt nu! :P Hehe!

Det blir middag med mina vänner och sen Ritz!!

Men vi ses ändå hoppas jag :)

2009-12-21 @ 10:58:00 | http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback