Så var det fredag

Och julafton nalkas. Det är mindre än en vecka kvar nu, helt galet vad fort det har gått. Man skulle kunna säga att mitt jullov halvt har börjat. Igår var sista föreläsningen för året iallafall. Idag ska jag skriva rent anteckningar som sjutton och ikväll kanske det blir lite julklappsinslagning. Jag har köpt sån där lackstång och den ska provas.

Imorgon och tre dagar till så blir det jobb, tre dagar ledigt och så lite mer jobb innan nyår. Sen sista rycket på den här delkursen som har visat sig vara helt ok.

Ska snart börja dagen. Hamnade här av total miss. Johannes väckte mig för sent och så stod datorn på. Ska rycka ur routern sen så att jag verkligen studerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback