Utbildningarna

 

Själv kunde jag inte se Nobelfesten. Jag var ju upptagen med utbildning nummer 2, som för övrigt gick mycket bra. I onsdags hamnade vi helt fel i tid, 40 min närmare bestämt. Igår hamnade vi mer rätt tidsmässigt, men gruppen var också helt annorlunda. De i onsdags var väldigt frågvisa och diskussionsbenägna. De igår lyssnade mer, även om de också ställde frågor. Enligt utvärderingarna som de fick fylla i så fick vi i princip toppbetyg båda kvällarna. Det måste väl säga något :)

 

Idag är det äntligen fredag (och Idolfinal)! Vem håller ni på?

Erik?

...eller Calle?

 

Jag ska ägna förmiddagen åt lite soft och lite plugg. Sen bär det iväg för träning med Sandra. Tacos vankas på menyn ikväll. I helgen blir det jobb, men ser faktiskt fram mot det. Vi kommer att jobba 3 stycken i kassan och om jag minns rätt så är vi 2 som stänger. Very nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback