God morgon

Det är så härligt att vakna när man inser att solen strålar ute det är massor med snö som glittrar på hustaken. Fantastiskt. Jag jobbar fortfarande på att få Johannes att lära mig åka snöwboard, men han mumlar nåt om att snön inte är tillräckligt packad och pistad. Jag är inte så kräsen av mig, bara jag får prova lite : )

Tvättid klockan 10, hade en i fredags också, men när jag kom ner till tvättstugan så visade det sig att det bara fanns en fungerande maskin istället för två. Då blir man lite sur, speciellt när man kommer ner med ett berg med tvätt och har lite lätt klädbrist. Det mest akuta blev tvättat iallafall och idag har jag bokat den STORA tvättstugan så att verkligen allt blir tvättat.

Sen framåt ett bär det iväg till universitetet, eftermiddagsföreläsning från 1415-1700. Johannes har mellan 10 och 15. Jag älskar när våra scheman klaffar sådär härligt : ) Vi får hela kvällen tillsammans dock och det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback