Snöig söndag

Sitter här och kikar ut genom köksfönstret. Ibland är det så vackert här så att det gör ont i ögonen, det snöar lite lite här fortfarande. Eftersom planeringen vad gäller matlåda för helgen inte gick så bra så blev jag tvungen att pulsa till Ica nu på morgonen. Det blev lite extramotion eftersom jag just fick pulsa, ingen har plogat här minsann,

Idag blir det jobb igen, hoppas att det är lite mer att göra idag än vad det var igår. Man blir ju helt knäpp av att inte har något att göra och eftersom jag bara jobbar vissa helger så har jag svårt att hitta på annat att göra...Men men, sällskapet är trevligt och eftersom Johannes fortfarande är i Sthlm så är det ju trevligare att vara på jobbet än att sitta hemma och uggla.

Gårdagskvällen spenderade jag med Malin och Renate, melodifestival och brittisk komediserie blev det. Jag fick även låna första Bondfilmen och en herrans massa Rosa Pantern, så nu blir det filmtittande for sure!

Ska ta mig mot duschen innan jag käkar lite frukost. Om jag har lite flyt så kanske jag även hinner med lite spindelharapan, fick faktiskt ut två stycken när jag spelade igår kväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback