Solig fredag

Jahapp, då hade Johannes åkt då. Helt sjukt vilken abstinens jag har efter honom, har haft det hela veckan egentligen, men vårt schema vill verkligen inte synka alls. Ja ja, förhoppningsvis blir det en trevlig helg ändå. Det har alla förutsättningar att bli det. Ikväll far jag hem till familjen och imorgon kväll kommer Annak och Erika på melodifestvalkväll, topp! Plus att det blir jobb i helgen, så sysselsatt kommer jag att vara iaf : )

Nu ska jag plocka lite så att det ser hyfsat ut innan jag far, packa det sista och sen fara ned till staden för att shoppa lite, sen åka hem med alla grejer och sen sätta sig på bussen mot Karlskoga.

Ha en bra helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback