Manic Monday

Dagen började med ett litet sammanbrott, men det är tur att man har Johannes. Han är en klippa. Alltid.

Det verkar som om det inte blir någon Fek B. jag måste få tid att se vilken utbildning jag vill gå i höst, jag vill verkligen börja på något nån gång. Därför hade det varit så himla skönt med en lugn vår, att i lugn och ro få kika på utbildningar, engagera mig i Friskis och göra kul saker också. Då ska det finnas energi för att köra igång till hösten och plugga på riktigt!

Vi kan ju köra en lite miniundersökning här på bloggen. Vilket yrke tror du skulle passa mig?

Alla svar mottages tacksamt : )

Kommentarer
Frida

Jag ska inte heller plugga nåt i vår. Hur ska vi överleva?

Jag funderar själv på vad jag ska göra i framtiden. Svårt det där, när man inte ens själv vet vad man vill....du, ja saknar damkören skitmycket. Får sångabstines. Har du gått med i nån annan?

2009-01-19 @ 13:56:06 | http://fridaymoonwalker.blogg.se/
Mathilda

Jag sjunger nästan inget nu heller. Jättetrist! Vi får försöka hitta nån annan kör och sjunga i tycker jag!!!

2009-01-19 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback