Mitt i helgen

Sitter på nedervåningen hos david och Ulrica och bloggar. Är inte jättepepp på att kika på TV så jag kanske läser lite i "Ett öga rött", hittills en väldigt bra bok.

Dagen blev ganska lyckad tror jag. Alla utom de som varit drabbade av magsjuka var här och firade, sen for Solveig och Olle vidare mot Nacka. Jag tror Solveig var nöjd iallafall, och det är ju viktigast.

Senaste tillskottet Åke var hur söt som helst, jag fick hålla en liten stund : )

Dagen rundades av med pizza och nu mår jag som sig bör...ska nog läsa lite bok tror jag. Imorgon far vi hem vid tre så vi är hemma i ganska bra tid, lagom så vi hinner lira liiite TV-spel i helgen iallafall ; )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback