Pluggstart

Idag börjar studerandet igen och det slutar om en och en halv vecka, meningsfullt, men det är så det är. Snart ska jag iväg på opponering, jag är lite nervös måste jag erkänna. Hatar att prata inför folk när jag inte är riktigt insatt i vad jag ska prata om, så är det ganska ofta på universitetet. Jag hoppas att det går bra ändå, de flesta av de andra i klassen lär nog vara i lite samma situation. Man har slappnat av och varit riktigt ledig på lovet och förberedde opponeringen igår : )

Måndagen blev en slappdag på alla sätt och vis, vi satt vid varsin burk och spelade spel sen avslutade vi kvällen framför TVn. NICE!!! Så igår tog vi igen allt vi missat vad gäller motion och promenerade både en timme och tränade sedan en timme på Friskis. Lite duktiga är vi allt : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback