De har lyckats igen

Hur svårt ska det vara att få reko grannar? Såna som man kan be vattna blommorna när man är borta?

Nu har fjortis-punkarpuckona ovanför gjort det igen. Kvart i två i natt vaknar vi av nån slags SIng Star och vrål. Kvart i fyra vaknar vi igen av skrik och nu när jag gick upp kvart över sex så kommer de klampandes (svårt att inte klampa med 2 meters platåsko) i trappuppgången. Ja, jag känner mig gammal och tråkig, men hur svårt är det att låta bli att ha fest natt till vardag?

Detta är nu 4e gången i ordningen, nu tänker vi prata med Öbo. Det tråkiga i kråksången är att vi antagligen måste prata med vår not-so-good bovärd. Jag jobbar, så min underbara, harmoniska och lugna pojkvän ska få prata med honom. Jag skulle nog endast bli förbannad. Tar de oss inte på allvar nu, då blir jag förbannad på riktigt.

Omg, nu sitter de på balkongen och härjar, igen. Trots att vi sagt att vårt sovrum är i anslutning till vår balkong. Vadå!? Vill folk sova på natten?

Måste lugna mig lite....

Idag blir det jobb och efter det värdning på Friskis. Har inte mått så bra i magen i helgen (har dock jobbat) så vi får se hur det går. Det positiva med att jobba där är att det inte är långt hem om jag behöver åka hem.

Kommentarer
Mamma

Tur du har Johannes som är lugn och sansad annars skulle nog det vara riktigt illa för vissa grannar. Skämt å sido hoppas det löser sig så där kan ni ju inte ha det. Kramiz

2009-07-13 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback