Idiotrökare!


Nu är min granne seriöst ute och röker för jag vet inte vilken gång i ordningen.

Det stinker i hela vardagsrummet och för 1 minut sen så öppnade jag den franska balkongdörren för att se om de var där. Deras dörr var stängd, äntligen, nu kan man vädra ut skiten. Trodde jag ja. 1 minut efter att jag öppnat dörren så lyckas idioten gå ut igen!!!

Fy fan för rökare. Tvingar på folk sitt missbruk. Vill de skada sig sjäva, snusa för i helsike! Då skadar man inte någon annan än sig själv.

Vi har redan krånglat med Öbo en gång om att vår balkongdörr inte sluter tätt. Då håll vi på i en månad innan vi fick tag på bovärden och blev dumförklarade ett antal gånger av receptionisten. Yippie för att börja med det IGEN!

Ska man inte ens kunna vara fri från cigarettrök i sin egen lägenhet? Det räcker väl med att man måste stå långt bort från folk när man väntar på buss, sitta inne på restauranger (de jäkla äcklen kan ju inte ens låta bli att röka när de (och andra) äter) eller överallt annars.

Inte nog med att de sprider röken omkring sig. Rökare har tydligen rätt att skräpa ner överallt. Har ni tittat på marken var som helst? Fullt med fimp.

Jag är helt övertygad om att de som röker inte har allt i huvudet. Punkt.

Nu ska jag lugna ner mig lite och glo på TV tills jag somnar. Jobb imorgon 13:00, lite sovmorgon : )


Har ni förresten hört den här låten? Så himla bra, den går på p3 Star jätteofta. P3 Star är för övrigt en mycket bra radiokanal, på nätet är det ingen reklam, bara musik hela tiden. Bla den här låten och så Islands braiga bidrag till Eurovision.



Vad tycker ni? Visst blir man glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback