Jag när jag sover

Jag kan göra lite roliga saker när jag sover. Pratar mest, det händer inte så ofta att jag gör fysiska saker.

I natt har jag minnen av att jag drömde att det var stora jäkla spindlar på min sida sängen. Därför kröp jag över till Johannes, liksom från andra sidan sängen så att jag knuffade in honom mot min sida. Vid tre i natt vaknade jag av att det var lite kallt (Johannes sover endast med påslakan+filt) och märker då att jag sover på Johannes sida med hans täcke och vice versa.

Men jag har inget riktigt minne av att jag fysiskt gjorde förflyttningen. Jag trodde bara att jag drömde :  )

Vi bytte plats sen, så jag slapp frysa.

One workday to go. Sen ledigt i en dag, sen jobb en dag sen fyra dagar ledigt. Härliga tider, strålande tider!

Kommentarer
Maria

Hej. Vet inte om du har sett denna blogg. Jag vill rekommendera den. Den är perfekt för den som är sugen på en ny design till sin blogg. Man behöver inte kunna med att lägga in designen i sin egna blogg för det kan man få hjälp med av någon som har hand om denna designblogg.

All info hittar du på bloggen. Tycker du ska gå in och ta dig en titt :)

Och har du frågor så kolla först i bloggen för ditt svar kanske finns där :)

Jag skriver in adressen till bloggen där man ska skriva sin länk. Välkommen :)

2009-07-14 @ 22:15:16 | http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback