Student

Nu har jag landat i Karlskoga för att fira Joanna som tar studenten imorgon.

Vad nostalgisk man blir : ) På ett sätt känns det som att det var nyss, på ett annat känns det som det var evigheter sen. Fyra år, vad mycket som kan hända. Jag kom in på folkhögskolans ljud- och musikdesignlinje efter ett nervöst antagningsprov. Jag kommer ihåg den lyckan, total : ) Och ännu lyckligare var jag efter första terminen när Johannes och jag blev ett par. Fantastisk kärlek, fantastisk skola, underbara vänner och ett år man kommer minnas för livet. Sen Irland i åtta månader, jag flyttade hemifrån fast jag inte riktigt förstod det. Helt plötsligt skulle vi flytta till Örebro och börja plugga på universitetet och här sitter jag nu, 3,5 termin på universitet senare och ska börja program till hösten. Minsann : )

Studentdagen var fantastisk! Vädret var underbart och dagen perfekt, jag hoppas att Joanna får en lika härlig upplevelse.

Hur var er student?


Kommentarer
Nina

Min var perfekt! Så himla rolig och jag kommer aldrig glömma den! Vädret var lite trist bara, molnigt som bara denn. Men det hindrade inte oss studenter att vara GLADA :D

2009-06-10 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback