Dum hals

Ja, det var kanske inte jättesmart att ha tre pass i söndags och att inte duscha förrän vi kom hem till Örebro. Fast jag tyckte inte att jag blev kall...tji fick jag. Nu är jag sådär halvsjuk, lite snurrig lite varm och ont ihalsen. Antingen får det bryta ut ordentligt och bli överstökat eller så blir jag bra. Bestäm sig!

Redovisningen idag gick görbra ( jättebra enligt läraren ), hah! Fast vi inte läst retorik a : ) Så nu är det PM för hela slanten, 8 sidor so far och vi jobbar på det. Bara vi kan få ihop sisådär 9 i alla fall så känns det lite bättre att lämna in det.

Johannes är som vanligt världens gulligaste och köpte massa gott till sjukMathilda ( chips, glass och choklad ), perfekt för en sjuk hals och så lite pussar på det så har man nästan glömt bort att man var sjuk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback