Lördagssoft

Alla läsare utom AnnaK väljer att vara anonyma, lite skoj : )

Sitter i soffan och softar till TV:n. Kollar på hypnosprogrammet, lite skumt måste jag säga. Får mig inte att skratta nämnvärt. Det är för få människor som ramlar...Ska väl softa lite till innan jag bär iväg till sängen.

Det gick ganska bra att jobba idag, trots förkylning och hosta. Hade en period när jag svettades som en tok och det kändes som det inte riktigt skulle funka. Men jag härdade ut ta mig sjutton och ett Sibakort blev det minsann, damen som skaffade var mycket nöjd.

Imorgon kommer Johannes, härligt. Han har varit på träningsläger i helgen, med killen han är assistent åt. Morgondagarlägret tror jag det hette, han har varit tvungen att gå upp sex idag och jag tror det är samma imorgon. Ganska skönt att börja halv ett imorgon : )

Lyckades glömma matlådan i Karlskoga, matlåda, morot och en macka som jag gjort iordning lyckades jag glömma. Usch, vad arg jag var. Särskilt eftersom jag trodde att alternativet ( om man inte vill betala massor ) var frystatillsatser. Hittade dock till min glädje ekologiska färdig-matlådor. Det blev ekologiska pannbiffar med rotsaksgratäng  ( och 4 broccolibitar, men de åkte i tunnan ). Ganska gott faktiskt : )

Ett tips om ni inte redan har märkt det. Ekologiska bananer är sjukt mycket godare än icke-ekologiska. Prova!!!

Kommentarer
Anna

Att du inte gillade hypnosprogrammet... jag tok diggade det :) speciellt när han skulle hantera de aggressiva räkorna, höll på o skratta ihjäl när han tog fram brödkaveln och slog på de!

2009-03-22 @ 17:26:23 | http://akokola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback