Los helgos

Sitter och kikar på fotbollen med ett halvt öga, spelar lite spindelharpan samtidigt. Johannes däremot är mycket engagerad.

Idag har vi varit på dop, det gick mycket bra. Lite kink under dopakten, men inget skrik : )

Och så ikväll så blev det SMASK. Tyvärr blev både Johannes och jag riktigt besvikna, kvalitén hade sjunkit betydligt till i år. Många som överarbetar scenframträdandet och glömmer bort att de ska skriva en låt också. Typ alla hade överarbetat texten till nån slags berättelse istället för att göra texten kort och catchig så folk i alla fall hade en chans att komma ihåg den till röstningen. Tråkigt!!! De jag röstade på hade en bra låt, men misslyckades lite i framträdandet. Hon hade en klänning som såg ytterst märklig ut. Den hade liksom korvat sig och hon såg inte alls bekväm ut i den.
    Höjdpunkten på kvällen blev förra årets etta och tvåa och mellanakten som bestod av film och dans, mycket bra!!!

Nu ska jag snart dra mig mot sängen. Sverige får vinna utan mig tror jag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback