PM-torsdag

Om en liten stund kommer Ida hit och vi ska börja på vårt PM ( som förövrigt måste vara i det närmsta klart vid samma tid nästa vecka...). Vi var i Karlskoga igår och intervjuade pappsen, det var jätteintressant och vi hoppas att intervjun tar många sidor att skriva.

Annars händer inte så mycket annat idag, jag har gjort klart recensionen. Gjorde en fuling och citerade lite ur boken, så får man göra när det inte går bra att skriva. Ska nu läsa den en sista gång innan jag skickar in den.

Ikväll blir det Friskis, tänkte försöka cykla in så jag hoppas att vädrets makter är med mig. Just nu ser det lite hotfullt ut, men det ändrar sig förhoppningsvis till ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback