Snart hemtenta

Nu är livet sådär uppdelat i före och efter tentan. Johannes hade tyvärr sin igår så nu är han lite ledig, det gör det ju inte lättare att sitta och plugga...Nu har jag iaf sett alla sidor som jag skulle ha läst och har orienterat mig lite i böckerna. Förhoppningsvis har man en ganska skön känsla på fredag eftermiddag. Jag hoppas verkligen att tentan inte är jättesvår utan att man kan klara sig igenom den på ett någotsånär intelligent resonemang. Fattar inte riktigt hur de ska kunna göra en tenta på den här kursen.

Det är så mycket jag skulle vilja pyssla med, men förkylningen har inte riktigt släppt än så jag vågar inte anstränga mig för mycket. Skulle vilja köpa växt, åka till Ikea, åka på utflykt. Massor! Men det får väl vänta lite till, Johannes har det lite lugnare nu framöver så jag hoppas att vi kan hitta på lite roliga saker. Här i Örebro är det strålande väder idag så man blir ju görsugen på att ge sig ut i solskenet, det blir nog en liten tur lite senare.

I helgen blir det dop och så ska vi på Smask på lördag, jädrar vad roligt det ska bli. Har ni inte varit på nån deltävling så gå!!! Så himla häftigt med liveorkester och just att de spelar på schlageröverdrifterna är ju fantastiskt : )

http://www.smask.org/orebro/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback