Himmel!

Vilket flyt jag hade på dagens shoppingrunda! Det är helt underbart att gå på stan tidigt på söndagar, det är alldeles lagom med folk ute och inga köer vare sig till provrum eller kassa. fantastiskt! Planen var att köpa skor, vilket jag gjorde, sen hittade jag lite till och fortsatte att köra på när humöret var på topp. Ibland har man sådana dagar när inget passar, inträffar oftast när man verkligen behöver köpa något. Idag var inte en sån dag och det är det bäst att handla på : )

Så här ser fynden ut:


Skjorta: Gina Tricot 149:-
Skor: Din Sko 199:-



Jacka: Cubus 99:- (rea, we like)


Kofta: Zara 149:-
Skor: Din Sko 249:-


Byxor: H&M 298:-

Så himla nice! Nu behöver jag inte handla kläder på mycket länge.

Nu ska Johannes och jag bygga skohylla, ni får se resultatet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback