Sego?

Dags att blogga igen kanske :) Nu har jag varit dålig på det ett tag.

Kan väl börja med att berätta lite om helgen som var. I torsdags kom Tomas och Nina på besök, de bodde hos oss till på lördagen. Mycket trevligt, Wii:t gick varmt. Det är så kul att ha gäster som bor över, det går faktiskt. På kotten hade det inte gått alls : )

I fredags fyllde jag år och då kom även min familj, 9 pers blev vi. Vi fick plats då också, även i köket där det bjöds på supergod tårta som Johannes gjort, bullar och senare även pizza. Det blev en toppendag, one of the best!

Lördagen spenderades med shopping, både i centrum och på Marieberg. Jag inhandlade leggings (såna med spets längst ned) och en randig tröja, modell längre. Kan lägga upp en bild på det sen.

Annars så jobbar jag ganska mycket, eftersom jag är ytterligare engagerad så har det blivit många kvällar på Friskis den senaste tiden (tyvärr har tiden inte ägnats åt träning eftersom Mathilda dras med förkylning fortfarande). Den senaste tiden har jag och en tjej haft 3 intervjuer med personer som vill bli värdar plus att jag har tagit på mig att hålla i en utbildning för existerande värdar. En sk. uppdatering för dem, allt detta är roligt, men det blir mycket tid som går åt : )

Kommentarer
Nina

Ja det var mycket trevligt :) vi kommer garanterat och hälsar på någon mer gång :)

2009-05-06 @ 18:11:32
mamma

kanske kan sova över nästa gång då =) Jättemysigt hade vi iaf. Kramar till er

2009-05-06 @ 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback