Sweet Saturday

Idag har det varit en mycket soft dag. Vi gick upp cirkus 10, halv 11 (behövligt eftersom jag gick upp 6 morgonen innan pga magvärk och vi inte gick och la oss förrän tolv igår kväll). Vi åt frukost, gjorde oss iordning och sen bar det av till Aspholmen för att investera i färg. Vi har nämligen sågat isär den gamla kökshyllan och den ska förvandlas till en blommöbel och en skohylla. Färgen vi köpte idag ska vara till blommöbeln, det blev vinrött av alltihopa. Antingen blir det jättebra eller helt åt skogen. Mycket spännande.

När vi kom hem därifrån käkade vi lunch (pasta carbonara). Jag var mycket sugen på att köpa kamera, men vi avvaktade tills efter lunch för att se vad klockan blev. Det blev iaf så att vi åkte in till stan i ilfart och köpte en till mig (fick bidrag till den i födelsedagspresent). Det blev en Canon IXUS 85 IS : ) Den ligger på laddning nu, kan inte fota förrän vid tio...längtar!!!

Imorgon hoppas jag på en fin dag med liite mindre blåst så vi kan vara ute och måla : )

Vad gör ni i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback