Update

Idag är jag uppe lite tidigare idag. Johannes har heldag och kommer inte hem förrän sent. Då brukar jag försöka att ta mig upp och äta frukost med honom så vi får se varandra lite iaf.

Gårdagens rep gick väl sådär. Vi var fem personer varav två lärare. Jag som tyckte att jag kunde min stämma bra tappade bort mig hela tiden, liiite ringrostig, men jag får öva lite mer : )

Jag blev hemma idag också, tar färgen på torsdag när jag ska passa Stina. Johannes tog buss idag också och det ser ut som det ska börja regna...bara det har gett sig tills jag ska och träna. Jag har inte tränat på superlänge och nu har de reducerat bort det pass jag hade velat gå på. Det får bli kvart över fem istället för kvart över fyra. Bara jag får röra på mig lite så blir det nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback