God morgon!

Så var det söndag! Det blev ganska sent igår, somnade nog inte förrän halv två. Mor och far for ju till Kanarieöarna igår och jag väntade på bekräftelse-sms på att de kommit fram. Det kom sent :)

Det var i princip helt omöjligt att hitta något att se på TV som inte var skräck igår. Jag lyckades dock halvt. Hittade någon mysko komedi med Scarlett Johansen som jag slötittade på.

Det verkar bli krångel redan från början med mitt nya lagledaruppdrag. Krock med jobbet och jag kan inte ta ledigt mer, behöver pengarna nu. Får försöka fokusera positivt och inse att man inte kan göra allt. Jag får försöka engagera mig i planeringen innan istället och så får andra hålla i själva utbildningstillfället. Det kommer väl förhoppningsvis fler tillfällen.

Nu ska jag försöka slita mig härifrån och diska lite så att det är hyfsat fint tills Johannes kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback