Måndag igen :)

Ny vecka. Igen. Det går så fort nu, man hinner nästan inte med.

I helgen har jag jobbat. Det var ganska kul, julhandeln har defenitivt börjat så det var full fart!

Den här veckan kommer att bli lite lätt stressig och intensiv, men jag ser fram emot den. Det är den här veckan som värdutbildningen är. Det ska bli så spännande att se hur det som vi har planerat blir i verkligheten.

Idag blir det dock lite soft, vilket jag kan unna mig efter att ha jobbat i helgen. Ska gå bort till bibblan och läsa i drygt en timme sen blir det väl dataspel och lunch. Johannes slutar inte förrän fem så vi hinner väl se varandra i typ en halvtimme innan jag ska iväg till Friskis. Vi somnar och vaknar tillsammans iallafall :)

Ha en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback