och så var det första advent, nedräkningen har börjat

Det har varit en ganska mysig helg. Kul att jobba framförallt och igår fick jag äntligen skjuts hela vägen hem, underbart. Tack till Henke!

Vi bakade lussekatter igår. De blev inte fina. Usch. Ganska goda dock och några blev respektabla så de kan jag bjuda på på onsdagens möte som jag lovat.

Johannes hade glömt köpa mossa, men ljuset ska banne mig tändas iallafall. Tomtar, stjärnor och elsljusstaken är uppsatta så nu är det lite julstämning på Varbergagatan. Jag har även köpt 2 julkalendrar i år, Bamses och Kalle Ankas. Undebart. Bamsekalendern började redan igår och Kallekalendern får jag öppna första luckan på imorgon :)

Idag blir det lite studier. Ska försöka att sätta mig in i nya ex.uppgiften. Efter eftermiddagens föreläsning så blir det prat om uppgift, sen till Renate för att prova stämplar (ska pyssla julkort i år har jag bestämt) och sen avslutas dagen med ett värdpass på Friskis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback