Vad är det för dag?

Onsdag tror jag. Börjar bli lite dagblind.

Som sagt så gick det faktiskt ganska bra igår. Vi kom igenom allas teoridelar utan några större slagsmål. Det som blev lite jobbigt var att alla var hungriga och hade slut på energi mot slutet.

Idag skulle vi ha träffats hos mig, men Johannes är sjuk med något dumt så det blir inte så. Istället ska vi ses på Varberga bibliotek och det är ganska skönt, det räcker om jag går fem i tio för att komma i tid. Måste sätta ihop allt och fixa innehållsförteckning idag.

Igår fixade vi mammas present och det kommer att bli så jäkla bra!

Idag blir det också en massa farande. Ska sitta med gruppen till typ ett, sen hem och fixa lunch och sen iväg till universitetet för att lyssna på folk från Poolia. Om Johannes orkar med att tvätta så åker jag och tränar om han inte gör det så får jag fixa tvätten. Det blir nog bra :)

Ett stort grattis till Britta och Marcos som ska få barn igen och till Fernando som blir storebror!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback