Måndag morgon

Ja, så var det måndag igen. Idag är en trevlig måndag för jag är "ledig", inget schemlagt idag men jag ska läsa lite.

I helgen har jag jobbat, det var ganska trevligt. Det var något att göra hela tiden, vilket är bra för då går tiden fortare.

I lördags kväll var vi och firade Mia. Natten avslutades med "rita & gissa", vilket kan bli ganska intressant så sent på kvällen :)

Idag blir det tämligen soft, ska som sagt läsa lite och sedan pyssla här hemma. Kanske ta en promenad i det fina vädret och sen ikväll bär det iväg till Friskis för att värda lite.


Började för övrigt dagen med att traska rätt in i en dörr så nu har jag ett fint blåmärke ovanför ögat och det har även svullnat upp ganska snyggt. Bra gjort Mathilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback