Nacken samarbetar INTE!

Söndagen börjar med en vidrig nackspärr. Så här hade jag inte planerat dagen. Här sitter jag überrak i ryggen och försöker röra mig så lite som möjligt medan Johannes fixar matlådemat för veckan. Jag som ville åka till Marieberg och gå på IKEA :(


Johannes nya cykel!

Jag och Stina ser på Teletubbies

Gårdagen var mycket mysig. Jag åkte iväg en sväng till stadsbiblioteket och lånade lite böcker till skolan + 2 sångböcker. Sen blev det lunch och lite Wii-spel. Framåt eftermiddagen åkte vi till Elin, Johan och Stina och lekte lite. Vi såg även skitfotbollen där.

Stina nya hobby är tydligen Teletubbies, jag gjorde henne lite sällskap. Vilken psykadelisk show...

Stina går nu, helt fantastiskt. När vi sågs sist så hade hon tagit sina första steg, men föedrog att krypa. Igår kom hon gåendes mot oss. Så himla häftigt!

Nu ska jag se om jag klarar av att sitta i soffan och spöa Johannes i Bomberman. Han suger på det, bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback