Birthday boy!

Du har jag väckt Johannes. Enligt hans egna önskemål så bidde det endast paket på sängen, ingen tårta eftersom han börjar 8 idag. Efter födelsedagslunchen blir det dock tårta och sen spel :)

Han fick Mario Cart till Wii, en trisslott och cheezeballs (att ha under spelets gång).

Helt sjukt vad det regnade igår. Jag gav mig iväg till sist och det gick mycket bra. Willys hade dock inte allt jag behövde så jag fick cykla till Ica också, då var jag iaf uppvärmd.

Det regnade nu på morgonen också, men det ser ut som att det håller på att sluta. Det är bra, jag måste cykla, har inte motionerat ordentligt på ett tag. Ska man äta massa tårta och grejer då måste man förbränna bort lite också :) Plus att det går så himla mycket fortare att cykla än att ta bussen.

Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback