Måndag

Så var det måndag igen. Det var skönt med helg, den hade kunnat få vara en dag till. Nästa helg ska jag inte jobba iallafall, utan kan njuta av ledighet. Well well, det är en arbetsvecka kvar tills dess. Det blir intensivt den här veckan, Friskis 4 dagar av 5 eftersom jag ska hjälpa till att intervjua ev blivande värdar på torsdag. Ska bli mycket spännande, man kan lära sig så mycket! Ska satsa på att komma iväg och träna i veckan också, hoppas hälsan hänger med.

Jag gick upp med Johannes idag, det är mysigt att göra det. Vi hinner få lite tid tillsammans och så kan jag ta det lite lugnt på morgonen. Sitta här och slösurfa till exempel :)

Ska göra det en liten stund till, sen äta lite second breakfast och så fara iväg till skolan :)

Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback