Shoppingglädje

Det krossade glaset visade sig vara delar av ett askfat. Igår blev det för sent för att prata med grannarna och idag bangade vi. Nästa gång ringer vi trygghetsjouren. Punkt. En kompis till Johannes påstod att man kunde få böta 1500:- om man stör på natten. Det kanske skulle få dem att tänka till en extra gång innan de sitter och skriker på balkongen.

Igår var trevligt, jag var på Kopparbergsmarken hela dagen. Köpte en vitlökspress, en slev och 2 par leggings.

Idag drog jag ner på stan för att hitta outfits till mina nya leggings. Det bidde 4 tröjor, varav 3 går att kombinera med leggings. Jag försöker att hitta någon slags sammanhängande stil. Har så mycket kläder från långt tillbaka som sitter halvilla och inte direkt går att matcha med nåt annat. Det känns som att jag kom en bit på väg idag iaf. Ska rensa ut lite gammalt också så det nya får plats :)

I morgon blir det start för hemtentan. Egentligen släpptes den i sin helhet i fredags, men jag gjorde bedömningen att jag hinner om jag börjar imorgon. Man behöver lite helg också.

Nu. Mot duschen och göra sig fräsch. Sen, söndagsmys med Johannes. Säsongspremiär för "Hål i väggen ikväll"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback