Snor!

Ja, här sitter jag och snörvlar. Det här är min bäste vän just nu


Den, näsdukar och halstabletter.

När jag blir förkyld så blir det verkligen helstopp i min näsa, om jag då inte använder nässpray. Jag känner ingen smak och det är inte vidare lätt att andas. Blä!

Hoppas att jag blir frisk snart, hade ju precis kommit igång med träningen. Nu blir det ju uppehåll på minst en veckan till, antagligen längre. Blä igen!

Ja ja, det finns värre :)

Idag ska vi träffas i vår lilla grupp och samarbeta för första gången. Det blir mycket spännande, vi ska skriva en sammanfattning på 5 frågor. Har skrivit lite själv och det känns överkomligt iallafall. Det blir spännande att se vad de andra kommit fram till. Känns som att det är en helt ok grupp jag hamnat i. Idag blir även första riktiga seminariet och vi ska diskutera, föreläsaren vi har nu är mycket mer seriös än herren vi hade innan. Nu kanske det blir lite kvalitet på seminarierna.

Lite drygt dock att jag ska åka in nu till 12 och sen ha seminarie från 15 till 17. Blir svintrött av att vara igång, men imorgon behöver jag inte ta mig någonstans. Kan ta lite sovmorgon och sitta hemma och studera. Hoppas jag orkar.

Bara att köra järnet tills man stupar :)

Idol ikväll!!! Yeah!

Kommentarer
mamma

Så lätt stupar du nog inte, bra att bli härdad vet du:) Kör hårt du är starkare än du tror.

Kramiz

2009-09-17 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback