Back in town

Tillbaka i Öret igen efter en härlig minisemester i de värmländska skogarna. Här kommer lite bilder:


De flesta dagarna var vi 12 stycken. På lördagen kom Johannes syster Lovisa med make Niclas och barn Åke och då blev vi 15 st för en dag. Här leker Åke med mormor.

På landet är det ok att åka och hälsa på folk när som helst :) Här hälsar vi på några vars katt precis fått kattungar. 2 dagar gamla, kom igen, nu säger vi alla ååååh i kör. Jag hade kunnat sitta där hela dagen om jag hade fått.

Posing ute på prommis. Vad tycker vi om håret?

Titta, vilken snygging jag hittade <3

Geggamoja och vatten. Mumma!

Vi hann även med att hälsa på en galen norrman som även är tränare för det lokala fotbollslaget som hade en gitarrgrej till Johannes. Galningen i fråga hade en stor svart vovve som gillade Fernando. Han hade också 2 hästar, men de kom dessvärre inte med på bild.


Kommentarer
Nina

Nej, hästarna var inte världens socialaste, Harald gjorde tappra försök iaf! ^^,

2010-04-05 @ 21:22:31 | http://stuck.blogg.se/
Bara Jag

Åhhhh - varför tog du inte en närbild på kattungarna??

2010-04-05 @ 23:05:43 | http://myworldmytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback