Sista dagen för hemtenta

Idag ska den bli klar!

Har skrivit ut den för att gå igenom vad jag skrivit so far. Det känns faktiskt helt ok, förutom en uppgift som jag helt och hållet fastnat på. Har mejlat läraren, men får inte svar från honom. Håller tummen för att det kanske kommer ett svar idag. Får försöka dra till med något så länge.

Ni kan väl hålla tummen för mig idag?

Ikväll blir det pyssel med några Friskis-tjejer. Tänkte försöka få klart ett album som jag började med för flera månader sedan. Om ni har tur så kanske jag bjuder på någon bild från kvällen :)

Om det är någon som är fågelintresserad så tänkte jag tipsa om NA:s roliga projekt. De har installerat web-kameror i 2 holkar så man kan följa fåglarna som bor där. Just nu är det väldig dramatik i Holk 1. Ni kan följa den här.


Kommentarer
mamma

Lycka till med slutdelen på tentan. Klart du fixar det Kramiz

2010-04-28 @ 17:04:26
Joanna

sv. jag ska träna imorrn så :)

2010-04-28 @ 21:04:32 | http://thejoanna.blogg.se/
Joanna

sämst du är på att uppdatera!

2010-04-29 @ 11:23:52 | http://thejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback