Sweet monday

Så var helgen över och det är måndag igen.

Vilken fantastisk helg jag har haft! I lördags Boda Borg med Värduppföljningsgänget på F&S (har inte skrattat så mycket på länge, gardinröv har fått en innebörd). Och igår rekrytering som resulterade i 12-13 nya värdar, fantastiskt! Ska bli så kul och spännande att dra igång utbildning med dem.

Idag blir det föreläsning mellan 13 och 15. Sedan ilfart på gröna faran till F&S för att åka till Karlstad med receptions-Håkan och lära sig ett datasystem. Vi ska nämligen få nytt på F&S och b.la. jag ska vara med och lära ut det. Superfränt!

Jag ska bildblogga från helgen och även bildblogga brödrecept. De ligger på laptopen som Johannes tagit med sig till uni!

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Bara Jag

Vilken sprudlande entusiasm!

2010-04-12 @ 11:56:14 | http://myworldmytruth.blogg.se/
Joanna

Inget grattis till mig i bloggen? :(

2010-04-12 @ 12:02:26 | http://thejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback