Bilder från cykelturen dag 2:


Dag 2 startade med fantastiskt väder och mysig frukost på stranden.

Första depåstoppet. Har ni vägarna förbi, se till att gå in! Supermysigt!

I Filipstad bunkrade vi och åt korv och hälsade på min gode vän Nisse!

Fullpackat var det här!

Cykelhjälm är ett måste.

Här börjar den fina vägen som jag berättade om i videobloggen. Den började med nedförsbacke, bara det liksom =)

vi hittade ett gäng görsöta hästar. Kolla in de små! Nån som vet kanske vet vilken ras det är, jag gissade på fallabella.

Fräna träd.

Vätskepåfyllning.

Vackra vyer längs med vägen. Där nere anar vi en massa bregottkossor.

Ni kanske minns att jag berättade om lite toalettpanik. Det här var det första vi såg när vi cyklade in i Munkfors...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback