En härlig kväll!

Igår kväll var jag på kalas. Vi hade så himla roligt! Gänget jag träffade är de jag samarbetat mycket med på F&S. Vi har typ inte setts på hela sommaren så det var ett kärt återseende. Mycket längesedan jag skrattade så länge, kramp i magen-skratt.


Härliga tjejer

Ännu mer härliga tjejer!

Jag bjöd på kladdkakemuffins. De blev sjukt fula och ganska svårätna, dock mycket goda om jag får säga mitt (Johannes gillade dem också =).

En bild på mig och Johannes från när vi var i Nora i förra veckan. Vi köpte för övrigt något som jag velat köpa mycket länge. Än så länge finns objektet i Kga eftersom det är liiite otympligt att ta på bussen, nyfikna?

Kommentarer
Em

Hmm, nåt otympligt? Det kan ju egentligen vara det mesta här i världen. :D (Jag hade helt säkert älskat dina kakor!!)

2010-08-18 @ 16:14:35 | http://egoinasmamma.nu
juliasbullar.blogg.se

ooj kladdkakemuffins lät ju sjukt gott!

2010-09-15 @ 18:02:26 | http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback