Tidigt en lördag

Mathilda är vaken.

Idag kommer VUF-gänget från F&S och vi ska ha aktiviteter hela dagen. Vi ska cykla runt till varandra och på varje ställe blir det antingen mat eller aktivitet. Jag vet bara vad jag ska ha hand om, frukost. Jag har glömt att köpa juice så det är tur att Ica finns nära =)

Det blev lite för sent igår för att gå upp tidigt idag, men bara man kommer upp så är det ganska ok. Vår lägenhet är fantastiskt vacker i morgonsolen. Plus att jag vet att jag kommer att få vara hyfsat mycket ute idag så känns det ganska bra.

Nu hoppas vi bara på att vädret är med oss resten av dagen och att vi får det trevligt.

Kommentarer
Svorskan

Hahahaha! Berätta för mig ifall drömmen fortsätter en annan natt.

2010-08-28 @ 17:01:28 | http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback