Ännu mer snart

Idag blev det sovmorgon=Johannes hade också sovmorgon. Jag har fortfarande inte riktigt kommit igång med skrivandet så jag måste skärpa mig lite. Har tämligen mycket att göra.

Idag är det enkätresultat och analys som gäller. Håll tummen för mig så är ni söta.

Alla julklappar utom Johannes är inslagen. Det blir ett projekt för ikväll när han jobbar. Intresseklubben antecknar...

För er som gillar vinter kan jag glädja er med att det såg ut så här 25 feb i år:



Härligt att de lovar en ännu härligare vinter i år =)

Trevlig tisdag på er!

(Jag tänker försöka trotsa -14 och ge mig ut på en prommis sen)

Kommentarer
Spiderchick

sv. fanx för att du "presnterade" dig :-) Kram!

2010-12-22 @ 18:49:56 | http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback