Fredag!

Poff så var det fredag. Den här veckan har verkligen gått i raketfart och nu är det bara ca. 3 veckor kvar tills vår uppsats ska vara klar och vi förhoppningsvis kan ta lite välförtjänt jullov.

Idag ska jag ner på stan en sväng. Det blir shopping av en julklapp och lite krämer till ansiktet. Ansiktet tar onekligen stryk av den här kylan. Idag är det lagom kallt i Örebro iallfall. Sisådär 7 minusgrader är ganska lagom.

Det ska även bakas pepparkakor för första gången. Har fått ett recept från en vän som jag ska prova. Håll tummen =)

Johannes och jag uppträdde på ett julbord i Hallsberg igår. Vi fick en tidig julklapp som visade sig vara en chokladask. Fredagsmyset är fixat!

Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Nina

Vi firar jul på varsitt håll, men jag brukar åka till G-skog på juldagen! Ni då? :)

2010-12-04 @ 14:47:36 | http://stuck.blogg.se/
Svorskan

Ja, huden tar stryk av kylan, det är säkert.

Sv: Jag hade två typer av majonnäs på bilden. Den ekologiska från Kavli måste väl vara bra? Eller finns det en bättre?

2010-12-07 @ 17:28:59 | http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback