En sällsynt uppdatering

Ja, jag vet. Jag är sjukt dålig på att uppdatera. Det beror först och främst på att jag tvingar Johannes att ta med sig nätverksladden varje dag. Detta eftersom jag inte har någon som helst koll på mig själv och skulle, om den fanns hemma, sitta och leka framför datorn istället för att plugga.

Och plugga behövs just nu. Tenta på lördag och det jag pluggar nu är pisstråkigt. Är man dessutom sjukt trött på läraren som endast ger kryptiska svar och bara lägger till massor så blir det inte så lätt med de där studierna.

Har på förmiddagen haft besök av 2 tjejer från klassen. Vi har gått igenom det sista så nu är det bara att nöta in som gäller. Ska bara mata, klappa och sköta om klart så blir det lunch sen och efter den studier. Måste reda ut Freuds psykoanalys m.m.

Kommentarer
Em

Men Freuds psykoanalys är väl kul? :D

2010-02-15 @ 14:56:07 | http://egoinasmamma.nu
Mathilda

Det skulle den säkert kunna vara om man hade en lärare som kunde förklara den ordentligt :)

2010-02-15 @ 15:44:40 | http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback